Jeng Jeng Jeng

2011-02-27


Salam sejahtera semua.. 

Hari ini Kakkoii nak share satu cerita yang "unik". Hahaha apa yang uniknya? Cuba baca dan beritahu Kakkoii apa yang kakkoiis perasan. 

Jeng Jeng Jeng


Jeneral Jepun jalan-jalan.
Jeneral Jerman jalan-jalan juga.
Jeneral Jepun jumpa jeneral jerman.
Jeneral Jerman Jerit "Jeneral Jepun! Jeneral Jepun!".
Jeneral Jepun jolok Jeneral Jerman.
Jerneral Jerman jerit "Jangan Jeneral Jepun, Jangan!".
Jeneral Jepun jolok juga.
Jeneral Jerman jerit "Jahat Jeneral Jepun!".
Jeneral Jepun jelir "Jeng! Jeng! Jeng!"


Dapat detect apa keunikannya? 

hehehe

15 Komen Dari Mereka Yg Kakkoii:

Siti Safiyyah on February 27, 2011 at 9:21 PM said...

erkk tak paham?


psstt : Jom Join Bloglist SS!

Kakkoii on February 27, 2011 at 9:23 PM said...

Hah~~! X paham...? hurmmm.. Cuba Siti Safiyyah baca dan renung2kan. mesti dapat tangkap apa yg uniknya karangan tu

che_wawa on February 27, 2011 at 11:24 PM said...

keunikkanye..
bnyk urup J

Kakkoii on February 27, 2011 at 11:25 PM said...

teeeet.. salah huahuahua

kids muderer.... on February 27, 2011 at 11:31 PM said...

hahaha...nsib baik xsbut papa jahat..hhahaha

Kakkoii on February 27, 2011 at 11:34 PM said...

Tu sah2 salah! wahahah

diana on February 28, 2011 at 12:44 AM said...

keunikan nye??
tak de yang unik..
cuma perangai depa macam budak tak cukup umur je..

Kakkoii on February 28, 2011 at 12:46 AM said...

diana >> salah jugak...

dewita on February 28, 2011 at 2:28 AM said...

keunikannya ley jadi gagap bc benda ni..hehehe....

Kakkoii on February 28, 2011 at 6:20 AM said...

dewita >> Salah~~~

Lefthanded on February 28, 2011 at 8:44 AM said...

semua huruf vokal digunakan?

Kakkoii on February 28, 2011 at 9:11 AM said...

haha betul tu lefthanded tapi tu bukan jawapan yang kakkoii tunggu.. Alahai.. terang2 dah x kan nak mintak suluh kot

Lefthanded on February 28, 2011 at 8:46 PM said...

nak cuba lagi.. hehe

jeneral jepun jelir ''jeng jeng jeng''- waktu jelir boleh bercakap ke? hmm..

Kakkoii on March 1, 2011 at 1:58 AM said...

boleh je... tgk ni kakkoii wat. Jeng Jeng Blueekk

afina rahmat on September 3, 2011 at 10:07 PM said...

kat permulaan setiap perkataan ada huruf J . semad =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kakkoii-me Copyright © 2011