Tampalan Gigi

2011-12-31
Kenapa tampalan akan berubah warna ye?


Seperti yang diceritakan kepada Kakkoii oleh Man sendiri..
Peristiwa ini berlaku kepadanya sewaktu di sekolah menengah dahulu..


"Adik ni nama Man?"

"Ye, saya Man.."

"Ok, duduk atas kerusi ni... Datang untuk buat tampalan gigi kan?"

"Ye..."

"Bukak mulut sekejap saya nak check..."

"Aaaa....."


Sambil membuka mulutnya..


"Ooo besar lubangnya ni.. Saya buat tampalan lah.."

"Ok.. Saya pun tak tahan sakit ni doktor"

"Ok buka mulut, saya bersihkan gigi tu dahulu..."

"Aaaa.."

"Haa tu dia.. Banyak makanan terselit dalam lubang ni.. Biji cili pun ada!"

"Aaaaa..."

"Ok, saya nak drill.. Awak tahan sikit, mungkin akan rasa ngilu.."

"Ok..."


Doktor pun melakukan tugasnya...
Sedang gigi digerudi...


"Aaaaaaaaaaa......"

"Eh, sakit ke? Tahan sikit.."

"Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"

"Jangan gerak... Sikit je lagi ni"

"Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"

"Hey, jangan gerak.. drill ni tajam nanti kena lidah kamu!"

"Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrgh!!"

"DIAM...!"


Tiba-tiba...


"Opocot kau.. Taik cicak!!!!"

"Wueeeeeekkk!"

"Kumur cepat! Kurang asam punya cicak.. kau tak ada tempat lain ke nak berak! Kamu dah nampak cicak tu nak berak kenapa tak bagitahu saya?"

"SAYA ADA BAGITAHU!! DOKTOR YANG SURUH SAYA DIAM!"

"Erk"

P/s : Kebetulan macam ni pun ada kan? Malangnya nasib kau Man...



10 Komen Dari Mereka Yg Kakkoii:

eLLa n aLia on December 31, 2011 at 3:08 AM said...

kisah awak ke? ahahahaha! sory gelak..

Beckhrooy on December 31, 2011 at 5:10 AM said...

la, aku tgh pikir nak tampal gigi ne

TiraPengemis on December 31, 2011 at 10:45 PM said...

adoiii.....xsakit ponn...hahaa

Emmet on January 1, 2012 at 6:09 AM said...

HAHAHA, lawak gile doh... :D

Izz Faizah on January 3, 2012 at 1:17 AM said...

hahahahaha...lawak2..:D

Dя Toxifier on January 3, 2012 at 9:31 PM said...

Thanks for visiting me! I was having fun during holidays so visiting back late. Happy new year! :)

aswadz on January 6, 2012 at 11:30 PM said...

ngahaha... camtu pun boleh. nsb baek tahi cicak. kalo tahi burung?

Paris Lipton on January 9, 2012 at 2:48 AM said...

ekau goxip kat man yo?

hana on January 23, 2012 at 9:03 AM said...

hahaha..
sungguh x bertuah..
pe rasa nye agaknye..
yark...

misZ lipsTick on February 3, 2012 at 5:01 AM said...

kesiannye , mesti kelakar peristiwe ni bile berlaku depan mate , hahah , maaf ketawa . :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kakkoii-me Copyright © 2011