Pak Su Cakap Lucah!

2012-06-30
-: Ini bukan Paksu Kakkoii ye :-

Anak bongsu Paksu Kakkoii sudah pandai menggigit. Sebagai "baby" terkecil dalam keluarga dia memang disayangi oleh semua orang..

Suatu hari di kampung..
Paksu sedang bermain dengan anaknya..
Ditimang-timang baby tu, dicium-ciumnya dan setelah penat, dia berbaring sambil meletakkan baby di atas badannya..

Bermulalah suatu tragedi yang mengejutkan seisi keluarga..


"Anak ayah ni nak pergi mana...? Cak!!"


Sambil merangkak di atas badan Paksu..


"Ala la la comelnye anak ayah ni..."


Baby merangkak ke bawah untuk turun...


"Anak ayah ni nak pergi mana.. Mari sini tidur dengan ayah sayang.."


Tiba-tiba....


"Adoi..! Adoii..!! Adoiii....!!! Sakit woi sakit!"


Nenek Kakkoii yang sedang melipat kain terkejut lalu bertanya..


"Kau kenapa jerit-jerit!"

"Kurang asam punya budak.. Punai aku dia gigit!"

"Hah, padan muka kau! Dah tau budak tu dah pandai gigit, pergi biar dia dekat situ sapa suruh!"

"Hampeh betul! Mak kau pun belum gigit lagi tau tak!"

"Erk.."


Satu rumah berderai gelak..

P/s :- Muka Maksu masa tu merah tak terkata menahan malu.. 




6 Komen Dari Mereka Yg Kakkoii:

sedutzone on June 30, 2012 at 8:30 AM said...

bercakap lucah sambil follow,... ahakz...

Phat on July 1, 2012 at 7:52 PM said...

cam haram

Ridzwan Mohamed on July 3, 2012 at 3:51 AM said...

kan sia2 je dah kene gigit

Kakkoii on July 3, 2012 at 5:17 AM said...

@sedutzone

huh ape dtg blog orng ckp lucah ni haha

Kakkoii on July 3, 2012 at 5:18 AM said...

@Phat

haha phat, haram eh? hahaha

Kakkoii on July 3, 2012 at 5:18 AM said...

@Ridzwan Mohamed

haha tau x pe. nasib baik x putus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kakkoii-me Copyright © 2011