Punai Tersepit

2012-06-28
-: Ini bukan punai yang diceritakan :-


Ini kisah orang lelaki...
Pada suatu hari di kampung...


"Maaaaak tolooong!! Maaaaaaaaaak!!!"

"Eh apehal terjerit-jerit tu?"

"Maaaaaaakkk!!!"

"Kau apehal Boy? Jerit-jerit dalam tandas tu!?"

"Abang Kakkoii!! Tolong! Panggil mak!"

"Mak kau tak ada.. Dia keluar pergi kedai.. Apehal tu?"

"Maaaakk!! Saakiiiitt!!"

"Kau kenapa? Jatuh lubang jamban ke?! Woi, bukak pintu ni!!"


Pintu dibuka...


"Abang Kakkoii... Tolong Boy! Sakit..."

"Sakit mana?"

"Punai Boy tersepit zip!!"

"Hah! Tu la kau.. Tak nak pakai sepender.. Padan muka!"

"Tolong lah!!"

"Mana mak kau simpan minyak masak?"

"Tu... Tepi dapur!"


Kakkoii mengambil sedikit minyak masak dan menyapunya di punai Boy..


"Adoi!! Sakit!!! Cepat lah cabut..."

"Sabar lah! Aku rentap karang!"

"Bodoh kau!! Jangan rentap! Nanti putus!"

"Eh kurang asam punya budak.. Aku nak tolong kau cakap aku bodoh?"

"Orang tengah sakit lah!!"


Tiba-tiba Mak Su pulang dari kedai..


"Maaaaak!! Tolooong!"

"Eh apehal kau melalak satu rumah ni!"

"Punai dia tersepit..."

"Laaa, tersepit lagi?"

"Tolong maaak! Sakit.. Cepat lah cabut!"

"Ish ish ish... Tersepit banyak ni.. Kakkoii kau pergi ambil gunting, kita potong je!"

"Waaaaaaargh!! Tak naaaaak! mak jahat!!"

"Dah tu, suruh pakai sepender tak nak! Degil! Potong je!"

"Taak naaaaaak!!!!"

"Ha, Kakkoii.. kau tolong cabut. Tak larat dah aku nak mencabut kulit punai dia. Asyik tersepit aje.."

"Ala Mak Su, tetak dengan parang je.. Dah tak ada gerenti tak tersepit lagi.. hahaha"

"Banyak la kau punya tetak.. Nanti anak aku nak bagi cucu macamana! Hehehe"


Dengan beberapa kali cubaan, akhirnya punai yang tersepit berjaya dilepaskan...


"Dah Boy, minggu depan kau pergi sunat!"

"Tak nak!! Boy belum ready!"

"Entahnye Mak Su ni.. tiba-tiba je sunat. Apa kena mengena?"

"Dah sunat nanti punai kau tak lah tersepit lagi! Tak ada la kerja aku nak lepaskan punai yang tersepit aje! Hahaha"

"Eh siapa cakap dah sunat tak tersepit?"

"Eh, mestilah tak tersepit!"

"Kakkoii dah sunat pun kadang-kadang tersepit tau tak!"

"Erk.."



Sebagai seorang lelaki, mesti ada pengalaman bersama punai yang tersepit... 

P/s :- Yang tak ada tu mesti pakai kain pelikat setiap masa! Teeeeeeet..




11 Komen Dari Mereka Yg Kakkoii:

♥Mr.Petak♥ on June 28, 2012 at 6:51 AM said...

Haha... kat famili petak ade kes mcm ni... sampai masuk klinik.. hehe...

Jejaka Terhangat on June 28, 2012 at 6:53 AM said...

aik..lepas potong pon bleh tersepit lagi ke? peliknya. kalo blom potong, normal la kot kalo tersepit. hehe..

encik Cool on June 28, 2012 at 7:11 AM said...

kes time kecik ada kes cm nie..
ohh sakit ohh!!

Kakkoii on June 28, 2012 at 7:16 AM said...

@♥Mr.Petak♥

Kalo masuk klinik biasanya dokter sunatkan terus je

cik AF on June 28, 2012 at 7:16 AM said...

-.- xde adik lelaki. setelah 19 thun hidup baru tawu kes macam ni pun blaku jugak rupenye =='

Kakkoii on June 28, 2012 at 7:16 AM said...

@Jejaka Terhangat

boleh la jt.. yg ujung2 tu bahaya tau x!!

Kakkoii on June 28, 2012 at 7:17 AM said...

@encik Cool

haha tu la dia pengalaman budak lelaki hehe

Kakkoii on June 28, 2012 at 7:19 AM said...

@cik AF

nanti dah ada anak lelaki kena belajar cara nak leraikan tau! :P

maszull on June 28, 2012 at 11:49 PM said...

assalamualaikum Kakkoii...hahahaha buat lawak jer kan ...:)

Kakkoii on June 29, 2012 at 5:27 AM said...

@maszull

ini hakikat kak... bukan lawak saje2.. haha

Waalaikummussalam

Anonymous said...

Hahahhaha punai gile comel name tu

Kw

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kakkoii-me Copyright © 2011