Diari Si Perempuan dan Lelaki

2011-02-25


Hai para kakkoiis sekalian. Kali ini kakkoii nak celoteh sikit berkenaan diari. 

Kebanyakan orang ada diari, tapi tahukah kakkoiis perbezaan antara diari lelaki dan perempuan?

Di bawah adalah contoh diari mereka (Sumber? Of course lah rahsia haha)


Diari perempuan (Si Girlfriend)

Malam Sabtu, aku dapati perlakuannya pelik.
Kami telah bertemujanji di sebuah restoran. Ingatkan dia akan marah sebab lambat, tapi tiada respon walau sepatah.

Tiada perbualan. Senyap. So aku ajak dia pergi port biasa untuk berbual.

Masih senyap. Aku bosan. Aku tanya, dia diam. Katanya tiada kena mengena dengan aku! Aku tanya ada buat salah ke? dia geleng aje.. geram!

Dalam perjalanan balik, aku bagitau aku cintakan dia.. Hanya senyuman tanpa kata-kata menjawab ucapanku.

Aku tak tahu nak buat apa. Buntu!! Kenapa dia tak balas I LOVE U TOO!!!

Aku sedih. Aku rasa tidak diperlukan lagi.

Aku call dia tak angkat.

Aku SMS dia tak balas.

Aku lost! Benci!!

Puas aku menangis. Dia ada kekasih lain! Hidup aku musnah! Aku benci kau!


Nak tau apa dah jadi? Sekarang mari kita baca 
Diari lelaki (Si Boyfriend)



Hari ini MU kalah! Nasib malang betul!


hahaha... Any komen kakkoiis?

15 Komen Dari Mereka Yg Kakkoii:

Unknown on February 25, 2011 at 6:30 PM said...

haha.malanglah sape dapat bf macam tu. MU kalah pun effect kah. HAHA

Unknown on February 25, 2011 at 6:30 PM said...

haha.malanglah sape dapat bf macam tu. MU kalah pun effect kah. HAHA

kakkoii on February 25, 2011 at 7:33 PM said...

hehe apa nak wat.... kalau dah kaki bola tu, tido bola, mkn bola, main bola aje..

Siti Safiyyah on February 26, 2011 at 12:12 AM said...

kepada cik gf, tabahkan hatimu.. dan silalah join kami "kelab single"..kehkehkeh

Kakkoii on February 26, 2011 at 3:57 AM said...

kah4... cik gf kena join "kelab menyinglekan diri" la.. hehe

orkid'scyL on February 26, 2011 at 7:10 PM said...

Fanatik MU btul c Bf. Kesian c Gf..hehee

Kakkoii on February 26, 2011 at 7:12 PM said...

TERBURU2 MENCIPTA KESIMPULAN TANPA USUL PERIKSA... PADAH HASILNYA. KEH3

orkid'scyL on February 26, 2011 at 7:27 PM said...

hasilnya kantoi c Gf. tp patutnya c bf bgtau la yg dia skg ngah frust sbb MU kalahkan jgn biarkan c Gf buat tertanya2..hehe kan kan sila betulkan sekiranya sy salah

ika zulaikha on February 28, 2011 at 9:06 AM said...

perempuan mmg suke beremosi..
lelaki mmg suke bola..

Anonymous said...

buahahahahahaha~~
kelakar gile~~

tapi jarang skrg lelaki yg ade diari~

Kakkoii on August 16, 2011 at 8:12 AM said...

orkid >> ya betul~ anda menjawab dengan tepat skali!

Kakkoii on August 16, 2011 at 8:12 AM said...

ika >> eh ada yg terbalik tau..

Kakkoii on August 16, 2011 at 8:13 AM said...

eel >> ermmm ramai aje yg ada diari... eel mesti tergolong dlm grup anti diari kan? haha

proxima centuari said...

MU kalah? bru bes..hihihi

Anonymous said...

keh899899 lelaki mcm ni ea

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kakkoii-me Copyright © 2011