WW - 2

2011-08-17
Biarlah gambar yang berkata-kata..

ada la edit2 sikit pakai adobe haha

P/s : Bulan puasa ini boleh kita ambil peluang untuk berhenti merokok?\

Jika minat entry ini, sila tekan like dan share dalam FB anda yer..

13 Komen Dari Mereka Yg Kakkoii:

hana on August 17, 2011 at 2:22 AM said...

sekarang ni ramai perempuan yg merokok.
saje je nak mati cepat..

diana on August 17, 2011 at 2:38 AM said...

sudah terlewat tu...:)

syErAh on August 17, 2011 at 2:45 AM said...

:angguk

mereka yang kakkoi tak merokok =p

katakan tidak keoada rokok.heh.

Kucing Serius. on August 17, 2011 at 2:58 AM said...

HOIIII GILAAA MAKAN DALAMM! Ahahahaha.

Fine fine. Aku tau aku merokok. Huu

Kakkoii on August 17, 2011 at 3:07 AM said...

hana >> perempuan tu dah leh booking tnh kubur cpt2

Kakkoii on August 17, 2011 at 3:07 AM said...

diana >> terlewat kalo dah msuk kubur.. hik3

Kakkoii on August 17, 2011 at 3:08 AM said...

syerah >> wah2.. tagline baru la tu..

"Mereka yang kakkoii tak merokok.."

huhu nice jugak ^^

Kakkoii on August 17, 2011 at 3:09 AM said...

kucing >> ops~ -.-

he is kapten kakak on August 17, 2011 at 7:41 PM said...

rokok itu nikmat XD


salib :)

Kakkoii on August 17, 2011 at 7:42 PM said...

kapten kakak >> nikmat eh...... :P

Dhiaqiud on August 17, 2011 at 10:10 PM said...

sorry to ask...why cross??

Kakkoii on August 17, 2011 at 10:13 PM said...

dhiaqiud >> gambo tu dpt dri tenet.. worldwide tahu maksudnya kubo..

kalo letak btu nisan, hanya nusantara je tau coz penggunaan batu nisan dgn rekabentuk kita hanya di sini shj..

alepridz on August 19, 2011 at 3:06 AM said...

alamak kk.. tanda salib tu laen macam pulak.. msg dah terbaek dah...

:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kakkoii-me Copyright © 2011