Orangnya cantik tetapi perangainya buruk

2012-01-29
cilok dari google - tiada kena mengena dengan cerita ini -


Pada suatu hari, Kakkoii keluar makan bersama kawan..
Selepas memesan makanan yang diingini, kami berbual kosong..
Tiba-tiba..

"Man, awek tu lawa gila!"

"Mana? Mana?"

"Tu.. yang baru turun kereta"

"Hah, yer lah.. Lawa betul.."

"Tapi sayang dia pakai seksi"

"Tu lah.. Kalau pakai baju kurung mesti lagi lawa.."

"Boyfriend dia pulak lelaki india tua?"

"A ah.. Betul lah tu.. Siap boyfriend dia pakai rantai emas.. Macam ketua gengster je.."

"Haha.. Biarlah.. Hiasan aje tu.."

"Tapi perempuan tu memang Melayu aku rasa.."

"Yup.. Kalau tengok betul-betul memang melayu.. Tapi pakai seksi macam oversea.."


Pasangan tersebut duduk berhampiran meja kami...


"Dah... Jangan pandang-pandang.. Nanti boyfriend dia marah.."

"Hehe ye lah.. Tak pandang dah.."


Semasa kami sedang menikmati makanan...
Tiba-tiba kedengaran...


PAP!!

"Weh Kakkoii, pompuan tu kena tampar lah!"

PAP! PAP!!

"Eh, ini dah lebih pukul perempuan tengah orang ramai..!"


Boyfriend perempuan tersebut pun berkata..


"Kau kurang ajar sama aku eh? Aku bagi kau makan minum kau cari jantan lain juga!"

"........"

"Apa sudah tak cukup aku bagi duit sama kau?"

"........."

"Aku tengah makan juga kau message jantan lain!"

".........."

"Apa bontot kau tu dah gatal sangat nak barang jantan lain ke?!!"

"Weh man, mamat ni dah lebih maki-maki perempuan tu depan orang ramai macam ni!"

"Rilek Kakkoii, jangan masuk campur... Kita tengok dulu.. Kalau dia pukul lagi kita tolong"


PAP!! PAP!!! PAP!!!!

Perempuan itu ditampar lagi..


"Huh tak boleh jadi... Jom kita tolong!"


Baru sahaja kami mahu berdiri, kedengaran perempuan tersebut berkata...


"Aku memang gatal..!!!"

"Hah, menjawab!"

"Kau ingat aku ni apa! Kenapa buat aku macam ni!"

"Aku yang bela kau! Aku bagi kau duit untuk hidup! Kau kena layan aku aje!"

"Aku ada nafsu lah! Jantan lain pun aku nak rasa!"

"Kurang ajar!!"

PAP!!!!!!


Kami duduk kembali...


"Weh Kakkoii, tadi kau kata nak tolong sangat.. pergi lah.."

"....Tak jadi lah.."

"Hahaha.. Kesian dia tu.. Pergi lah tolong.."

"Kau lah pergi tolong!"

"Tak mau aku! Pondan macam tu aku nak tolong buat apa!"

"No komen..."


P/s : Rupa cantik... Tetapi rupanya pondan yang berperangai buruk..



10 Komen Dari Mereka Yg Kakkoii:

Jejaka Terhangat on January 29, 2012 at 7:06 PM said...

haha..siut jek..tegolak sebentar aku..nais. hehe..

maszull on January 29, 2012 at 7:09 PM said...

assalamualaikum Kakkoii....alamak pondan rupanya patutlah perangai mcm tu padan ngan muka die kan...nasib baik Kakkoii x pergi tolong lg...:)

Phat on January 29, 2012 at 7:09 PM said...

haha pondan kat bus stand melaka lama ramai kk hehehe

oshin-jamel on January 29, 2012 at 7:24 PM said...

mula2 bce tue pelik gak pesal xnk tlg..sekali pondan daa..hehehe..mmg lawak :)

Pn. Sheila@CC on January 29, 2012 at 7:37 PM said...

hehe.. pondai er... klu tlg mesti menyesalkan kakkoi..

ZWAN SABRI on January 29, 2012 at 8:36 PM said...

HAHA.. Pondan rupanya... HAHA

Paris Lipton on January 29, 2012 at 9:10 PM said...

kahkahkah yekk terus tade selere ek...

Mohd Norafzal on January 29, 2012 at 10:14 PM said...

pap pap pap tu mesti pukul kat buntut kan?awww~ hahaha

hana on January 30, 2012 at 1:38 AM said...

hahahahahah
pondan rupenye...
=D

nuruashia ♥ on January 30, 2012 at 4:44 AM said...

bikin suspen jee..pondan lain kire hak9!~
nice entry.. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kakkoii-me Copyright © 2011